5. AUG 2016

33 dôvodov, prečo by ste mali dnes cvičiť

Aj by ste si dnes zacvičili, ale nechce sa vám? Ste niekedy tak vyčerpaní, že cvičenie je posledná vec, na ktorú máte pomyslenie? 

Môžeme to spoločne veľmi ľahko zmeniť!

Ak nabudúce budete potrebovať nejakú tú štipku (alebo obrovskú dávku) motivácie, tak si pozrite tento zoznam. Určite si tam nájdete to, čo vás nakopne.

1. Je to dobré pre vás. Vy sa poznáte najlepšie a chcete pre seba len to naj. Aktívny životný štýl a správna strava sú najlepšie spôsoby, ako ostať dlhodobo zdraví! Nielenže takto predchádzate chorobám, ale udržujete svoje telo na optimálnej úrovni, aj čo sa týka váhy.

2. Budete žiť večne. Oprava, budete večne mladí :). Duchom aj telom. Vďaka cvičeniu môžete žiť dlhšie. Je vedecky dokázané, že ak máte stabilný harmonogram 30-minútového cvičenia 5 dní v týždni, tak si dokážete predĺžiť život o niekoľko rokov! Stačí, napríklad aj rýchla chôdza, jazda na bicykli alebo džoging.

3. Dnešné cvičenie pomôže spáliť včerajší dezert (a aj vaše výčitky).

4. Cvičenie je zábava. Možno nie vždy sa chcete potiť na bežiacom páse, ale ak si nájdete to pravé cvičenie pre vás, tak vtedy to poriadne roztočíte! Vyskúšajte zumbu, jogu alebo hoci len choďte pešo na nejaké pekné miesto, kam sa tešíte.

5. Môžete znížiť riziko rakoviny. Tento bod nepotrebuje komentár.

6. Cvičíte preto, lebo sa chcete posunúť v živote dopredu a nie dozadu, či?

7. Cvičenie je perfektný spôsob, ako tráviť viac času s priateľkami. Ak sa vám nedarí nafúknuť deň, aby mal viac hodín, tak spojte príjemné s príjemným :). Vezmite ich spoločne do fitcentra alebo si zabehnite niekam von.

8. Tu platí skvelá rovnica. Fyzické zdravie môže mať obrovský (a blahodarný) vplyv na vaše duševné zdravie. Tak poďte do toho!

9. Ak budete pravidelne cvičiť, tak môžete znížiť riziko vzniku cievnej mozgovej príhody.

10. Vďaka cvičeniu sa budete cítiť neuveriteľne. Ochutnajte ten super pocit z toho, keď dokončíte tréning. Nielenže sa budete cítiť sebaistejšie, ale budete hrdí na to, čo ste zvládli.

11. Nestojí vás to ani euro. Nájdite si zdarma fitnes videá na youtube a rozbaľte to doma v obývačke.

12. Budete dobrým príkladom pre svoje deti.

13. Cvičenie vám hneď zlepší náladu. Overené.

14. Cvičenie môže zmierniť bolesti hlavy. Ak často cítite napätie alebo máte bolesti hlavy, cvičením si uľavíte. Skúste pomalý beh alebo rýchlu chôdzu.

15. Zlepšíte svoj spánok. Samozrejme, ak nepôjdete do fitcentra hodinu pred spaním :).

16. Lepšie zvládnete stres. Skúste napríklad silové cvičenie, posilňovanie alebo aj beh. Fungovať môžu aj niektoré úžasné joga pohyby, ktoré môžete robiť pre zmiernenie stresu.

17. Cvičením zlepšujete držanie tela. Stačí vypnúť prsia a dať hlavu hore.

18. Dodá vám viac energie. Pravidelné cvičenie je skvelý spôsob, ako prirodzene dať svojmu telu energiu navyše. Potom je na vás, kde všade ju využijete.

19. Priznajte si, cvičenie je štýlové. A ešte si k tomu viete ísť kúpiť do obchodu nejaké pekné oblečenie do fit centra.

20. Pravidelný fitnes je skvelý spôsob, ako bojovať proti fyzickým známkam starnutia.

21. Po cvičení máte zrazu toľko energie, že zvládnete byť viac produktívni v práci i doma.

22. Je to najlepší spôsob, ako dosiahnuť svoje ciele. Idete na maximum, až pokiaľ to nezdoláte. A následne prichádza (sladká) odmena.

23. Cvičenie môže pomôcť zvýšiť vašu kreativitu.

24. Je to skvelý spôsob, ako stráviť nejaký čas so svojimi deťmi a zároveň im ukázať zdravé návyky.

25. Zlepšuje chuť k jedlu.

26. Vďaka cvičeniu spaľujete kalórie, čo vedie k strate hmotnosti. Zdá sa to byť zrejmé, ale je to pravda a chceli sme vám to zopakovať. Základom chudnutia je spáliť viac kalórií, než prijmete.

27. Po tom, ako sa vám zmení postava, bude aj nakupovanie väčšia zábava! Odteraz si budete môcť vychutnať váš nový šatník, a budete nielen vyzerať, ale aj sa cítiť veľmi dobre!

28. Cvičenie vám môže znížiť tlak.

29. Pomôže vám znova si obliecť tie sexy rifle, ktoré máte odložené hore v skrini.

30. Cvičenie môže zlepšiť aj váš sexuálny apetít! To, že sa dostanete do formy, pomôže nielen vášmu telu, ale aj tomu, čo sa odohráva v spálni.

31. Máte o dôvod navyše tešiť sa, kedy už príde čas dovoleniek a vy ukážete svoje telo pri mori v sexy plavkách.

32. Dokážete sami sebe, že ste dobrí a máte na to.

33. Cvičte preto, že za to stojíte!

Zdroj foto: pixabay.com

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Hop-hop. krúťte obručou a spevnite si jadro telaHop-hop. Krúťte obručou a spevnite si jadro tela

Točenie obručou je zábavné a efektívne. Dokazuje to aj špeciálny cvičebný program hoopnotica.

 

Leto je tu! precvičte svoje telo s programami aquafitnesLeto je tu! Precvičte svoje telo s programami aquafitnes

Cvičenia na súši bolo dosť.  Teraz je tu nový fitnes variant  – dajte si do tela v bazéne!

 

5 maličkostí, vďaka ktorým spálite viac kalórií5 maličkostí, vďaka ktorým spálite viac kalórií

Máte pocit, že sa ukážkovo stravujete a pravidelne cvičíte, ale vzhľad vášho tela tomu nezodpovedá? 


Autor článku

janka@chytrackova.sk

Janka Chytráčková

Milujem chutné jedlo. Bodka. Je to láska na celý život a nehanbím sa za to :) Som Ambasádorka nadácie Jamie Olivera na Slovensku. Organizujem celosvetovú oslavu zdravého a chutného jedla Food revolution day. A mohli ste ma vidieť aj na Gurmán feste, ktorý som otvárala na Hlavnom pódiu. Som presvedčená, že vďaka zdravému jedlu a pohybu môže byť každá žena krásna a sebavedomá. Kliknite si na moju stránku a zistite ako vám môžem pomôcť s budovaním vašej osobnej značky. Aby ste zažiarili. Lebo si to zaslúžite.

http://www.jankachytrackova.sk

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 33 dôvodov, prečo by ste mali dnes cvičiť

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Podujatia

Akého podujatia by ste sa najradšej zúčastnili?

Mix viacerých aerobicových štýlov
Kombinácia aerobicu a body & mind štýlov
Mám rád každé športové podujatie, kde si dobre zacvičim

Celkom hlasovalo: 47
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.