1. FEB 2016

Hviezdou posledného roka je skákanie na trampolínach

Nikola Danišová

Skákanie na trampolínach si stále získava čoraz viac priaznivcov. Zábavnou formou vás zbaví kíl a vyformuje postavu.           

Skákanie na trampolínach v skupine        

Skákanie na trampolínach spája zábavu a účinné cvičenie s vynikajúcimi výsledkami. Ide o dynamické aeróbne cvičenie na trampolínach v sprievode hudby.

Hoci by sa mohlo zdať, že zo skákania na trampolíne sa nedá nijako extrémne schudnúť a už vôbec nie vyformovať postavu, nedajte sa oklamať! Hodina je koordinovaná inštruktormi a dodržiava sa na nej prepracovaný systém pohybov. Určite sa však skákania na trampolíne nezľaknite. Aj prísne koordinované pohyby vám zaručia výborný pocit z kvalitného tréningu a psychickú pohodu.

pre akčné dievčatá jumping

Skvelé na chudnutie a formovanie postavy         

Ak máte v pláne redukciu hmotnosti, skákanie na trampolíne je vynikajúcou voľbou. Je veľmi účinnou aeróbnou aktivitou, no zároveň efektívne formuje postavu. Tajomstvo spočíva v kombinácii rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov na trampolíne, balančných aj silových prvkov. Samozrejme, nechýba strečing. Každý pohyb je presne naplánovaný a má svoj význam.

Skvelé pre deti         

Skákanie na trampolíne je určené pre všetkých – starších aj mladých. Hodina skákania na trampolíne je vynikajúcim cvičením najmä pre deti. Vďaka poskakovaniu na trampolíne si ani nevšimnú, že cvičia. Užijú si skvelú zábavu a vydajú množstvo energie. Skákaniu by sa mali vyhnúť ľudia, ktorí majú problémy s kĺbmi, platničkami a chrbticou, alebo sú po operácii.

Ďalšou výhodou skákania na trampolíne je vlastný priestor na cvičenie. Aj keď ide o skupinovú hodinu, každý má na vykonávanie cvikov svoju vlastnú trampolínu. Nemusíte sa preto obávať, že do vás niekto narazí, alebo že budete niekomu prekážať, keď sa pozabudnete.

pre akčné dievčatá jumping

Výhody a zdravotné účinky skákania na trampolíne    

  • upravuje trávenie a vylučovanie
  • spomaľuje starnutie
  • rozvíja a zlepšuje stabilitu a koordináciu
  • podporuje presun kyslíka v organizme
  • stimuluje nervový systém a zrýchľuje lymfatický obeh
  • bezpečnou formou posilňuje svalstvo a spaľuje tuk
  • upravuje krvný tlak a hladinu cholesterolu
  • podporuje detoxikáciu organizmu
  • zmierňuje bolesti chrbta a krčných svalov

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Lepšia motivácia a viac spáleného tuku pri cvičení? pomôže aj hudba!

Lepšia motivácia a viac spáleného tuku pri cvičení? Pomôže aj hudba!

Stále hľadáte spôsob, ako zvýšiť motiváciu pri tréningu a vydať zo seba skutočné maximum?

 

 

Krátky tabata tréning, ktorý prinesie výsledkyKrátky tabata tréning, ktorý prinesie výsledky

Máte dojem, že vám už bežný tréning nepomáha?

 

Ako si vypracovať štíhle stehnáAko si vypracovať štíhle stehná

hcete vypracované a štíhle nohy? 


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Hviezdou posledného roka je skákanie na trampolínach

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Podujatia

Akého podujatia by ste sa najradšej zúčastnili?

Mix viacerých aerobicových štýlov
Kombinácia aerobicu a body & mind štýlov
Mám rád každé športové podujatie, kde si dobre zacvičim

Celkom hlasovalo: 47
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.