Nová kolekcia adidas spája dievčatá a inšpiruje na nové rekordy
Bratislava 23. apríl 2013 – adidas uvádza novú ženskú kolekciu v rámci kampane #mygirls, ktorá je oslavou života a priateľstva. V duchu novej kolekcie zároveň pozýva dievčatá a mladé ženy na vytvorenie jedinečného tanečného rekordu – najviac tancujúcich dievčat na jednom mieste so špeciálne pripravenou choreografiou na tému #mygirls.
Kampaň #mygirls nadväzuje na podstatu kolekcie a vyzýva mladé ženy a dievčatá, aby žili pohybom a svoju skúsenosť posunuli ďalej. „adidas Women nadšene podporuje športové priateľstvá medzi dievčatami, ktoré sa navzájom inšpirujú. Pokus o tanečný rekord prináša myšlienku kampane priamo medzi dievčatá,“ povedal brand manager spoločnosti adidas Slovakia Ladislav Šiška.
Nová kolekcia je typická multifunkčnosťou jednotlivých kusov, hravosťou farieb s dôrazom na žltú (vivid yellow), najlepšie funkčné vlastnosti a inovatívnosť materiálov. Kolekcia je navrhnutá tak, aby sa v nej dievčatá cítili pohodlne a súčasne dobre vyzerali s veľkým dôrazom na štýlový dizajn a perfektný strih.
Sebavedomý vzhľad
„Našou prioritou sú individuálne potreby a sebavedomie každej z dievčat. Cieľom je maximálna funkčnosť počas celého pohybu alebo tréningu a podpora sebavedomia prostredníctvom technického a dizajnového stvárnenia. Kolekcia zároveň poskytuje nekonečné množstvo atraktívnych kombinácií outfitov,“ hovorí Dáša Murčová, Category Manager Women’s Training, adidas Central Europe East.
„Túto sezónu sa sústredíme najmä na tanec a tréning. Novinky v rámci sezóny sú z pohľadu inovácií napríklad zoštíhľujúce a tvarujúce strečové materiály, stonecold clima technológie a climate+ a z pohľadu dizajnu experimentovanie s vrstvením a kombinovaním outfitov,“ hovorí o kolekcii Dáša Murčová.
„Medzi kúsky kolekcie, ktoré si zaslúžia špeciálnu pozornosť, patria napríklad tvarujúce legíny Perfect ¾ Tight, športová podprsenka Techfit adipower Bra, ktorá prostredníctvom špeciálneho výpletu Powerweb na chrbte napomáha správne držanie tela, ako aj ľahučké najflexibilnejšie tenisky adipure trainer 360 v krásnych farbách,“ vysvetľuje Dáša Murčová. Novú kolekciu je možné nájsť vo vybraných predajniach adidas po celom Slovensku aj prostredníctvom www.adidas.com/storefinder.
Prečo tanečný rekord?
„Či tancuješ, alebo máš rada pohyb, si naša!“ hovorí Katka Štumpfová, tvár kampane #mygirls. „Naším cieľom nie je, aby niekto vyhral alebo najdlhšie vydržal. Ide o to byť spolu, podržať sa a podporiť sa navzájom. Sme skutočné baby so skutočnými kamoškami a chceme ukázať svetu – aha, my sme to spolu dokázali! Je to o nás a pre nás.“ Katka Štumpfová vytvorila špeciálnu energickú choreografiu, ktorú na základe jednoduchého videa zvládne aj úplný začiatočník.
„O tanečný rekord sa pokúsime 1. mája 2013 na Univerzitných hrách v areáli Fakulty telesnej výchovy a športu UK (Nábrežie arm. gen. L. Svobodu 9, 814 69, Bratislava). Srdečne všetkých pozývame,“ hovorí s nadšením Katka Štumpfová.
Dohľad zabezpečí Igor Svítok, komisár slovenských rekordov. Dievčatá sa môžu registrovať priamo na akcii Univerzitné hry v čase od 9.00 do 12.45 hod. Samotný pokus o rekord sa začne o 13.00 hod. v adidas #mygirls zóne. Súčasne tam dievčatá nájdu aj rôzne športové stanovištia, kde sa môžu inšpirovať, otestovať v schopnostiach a pod dohľadom trénerov vyskúšať nové netradičné športy, akým je napríklad Jumping.
Psychológia #mygirls
adidas Women v rámci kampane #mygirls vyzdvihuje tímovosť žien. Dievčatá rady vyhľadávajú spoločnosť iných žien, pretože je to pre ne prirodzené. V tímoch sú odvážnejšie a dosahujú lepšie výsledky. Potvrdzuje to svojimi slovami psychologička Denisa Maderová: „Dievčatá zvyknú fungovať v skupinách, ktoré ich ovplyvňujú a inšpirujú na veci, ktoré by normálne neskúsili. Vzťahy medzi dievčatami znásobujú endorfíny, ktoré sa vyplavia pri športe, čo pozitívne pôsobí na celkový psychický stav a zdravý vývoj dievčat a taktiež povzbudzuje ich sebavedomie.“